Իսրայելցի գիտնականները համոզված են, որ պետք է լավ սնվել արևի տակ լինելուց 4 ժամ հետո:

Կալիֆոռնիայի գիտնականները պնդում են, եթե ցանկանում եք նիհարել,  ապա ուտելիքի չափաբաժինները պետք է լինի  փոքր, իսկ ճաշի սեղանը` մեծ:

Նոր Հարավային Ուելսի հոգեբաններն են էլ վստահ են, որ  խոհանոցում խառնաշփոթը անգիտակից սթրես է առաջացնում, ինչը, իր հերթին, կարող է մեզ ստիպել  ավելի շատ ուտել, քան մենք պատրաստվում էինք:

Girl measuring her waist

Բավարար քուն:  Որքան քիչ եք քնում, այնքան ձեր օրգանիզմի`  վնասակար ուտելիքի հանդեպ ցանկությունը մեծանում է:

Կերեք և հաշվեք: Գիտնականները նշում են, որ  պետք է հաշվել ուտելիքի կալորիկանությունը և եթե դա շարունակեք անել մեկ ամիս, ապա մոտավորապես 2 կգ կնիհարեք:

Մթություն: Գերմանիայի գիտնականներն էլ պարզել են, որ եթե մարդը մթության մեջ է սնվում, նա ավելի քիչ է ուտում: