Բոլորիս էլ ծանոթ է այն իրավիճակը, երբ զարթուցիչը կտրում է ձեզ քնից ամենահաճելի պահին: Դուք երկար ժամանակ չեք կարողանում ուշքի գալ և արթնանալ: Նման իրավիճակներից խուսափելու և հեշտ արթնանալու համար մասնագետները հետաքրքիր եղանակ են մշակել:

Ինչպես հայտնի է, քնի ընթացքում իրար հաջորդում են արագ և դանդաղ փուլերը: Գիշերային քունը բաղկացած է արագ և դանդաղ քնի 5-6 փուլից: Գիտնականները բացահայտել են, որ ավելի ճիշտ է արթնակալ այն ժամանակ, երբ օրգանիզմը արագ քնի մեջ է: Դա հնարավորություն է տալիս արագ արթնանալ:

Օրինակ, եթե ձեզ հարկավոր է արթնանալ առավոտյալ ժամը 6-ին, ապա դուք պետք է քնեք 20:45 կամ 22: 15:

a woman in bed with her head laying on the computer holding her coffee mug.